- +38 067 760 90 90
- info@bypass.com.ua
- Mon - Fri: 9:00 - 18:30
- EN / UA
Акумуляторна батарея Delta BX_6.0 є частиною комплексної системи Delta Energy Storage Systems. Особливу увагу при розробці блоку було відведено вибухобезпеці та захисту від зовнішніх умов, що дозволяє встановлювати систему у житлових приміщеннях без використання спеціальних конструкцій захисту, а також використовувати рішення у середовищах зі складними кліматичними умовами. Батарейний блок має напругу 93.6VDC (85 – 104VDC) – та складається з 2-х модулей по “46.8VDC” ввімкнених послідовно. На відміну від аналогічних рішень з батарейними блоками 48VDC, така система має меньш громіздкі кабельні підключення. Схемотехнічно, керування більшою напругою та меньшим струмом дозволяє ефективнійше використовувати енергію, зменьшити втрати на перетворення.
Ємність батареї складє – 6.0 кВт або 60.41Ah.
* Для збільшення строку експлуатації рекомендовано встановлювати батарений блок у приміщенні.
Бокові панелі батарейного блоку зроблені з углубленням. Конструктивно – вони повторюють виємку по краях рами та використовуються для розміщення роз’ємів підключення, роз’ємів комунікаціі та кнопки “холодного старту” (встановлено тільки на одній стороні). Така конструкція захищає комутаційні вузли від механічних пошкоджень та попадання різних предметів и рідин зверху.
Батарейний блок, зібраний за всіма вимогами високої захищенності, має захист IP55 (у інвертора – IP65).
Усі механічні з’єднання зроблені гвинтами (бовтами) із нержавіючої сталі.
Батарея має маркування з написами всех головних пареметрів. Маркування зроблене на англійскій та китайскій мовах.
Страна виготовлення – Китай.
Так як і на інверторі, є посилання на Авторизоване представництство Delta в Голландии – як головний центр техничної підготовки рішень у Європі.
Конструктивно блок виконаний у вигляді прямокутної башти. Центр мас знаходиться у середині конструкціі. Конструкція достатньо міцна. Вага блоку – 75 кг – в основному обумовлена масою батарейних модулів, розміщених у корпусі. Для того, щоб конструкція могла бути додатково закріплена на горизонтальній поверхні – використовуються специальні ножки. Ножки мають отвори в нижній частині, що дозволяє механічно кріпити корпус до полу.
У комплекті також поставляєтся два кріплення до вертикальної поверхі (стіни). Кріплення виконане з алюмінія. Кріплення виконується гвинтами (М5) до корпусу та шурупами необхідної довжини до стіни (у залежності від матеріалу стіни).
При встановленні батарей у житловому приміщенні, де по периметру розташовані плінтуси – слід мати на увазі, що кріплення розраховані для встановлення батареї практично впритул до стіни.
Ніжки, які підіймають конструкцію на 4 см від полу, також виконують функцію захисту блоку від вологи и рідини, котрі можуть з’явитися у місці встановлення.
При встановленні блоку на вулиці обо у приміщенях де може бути вода (або інщі рідини), Батарейний блок може бути закріплений “подвішено”. Кріплення дозволяє виконати монтаж на любій висоті вертикальної поверхі.
Каркас блоку виконан з алюмінієвих профілей, котрі забезпечують необхідну жорсткість та виконують роль рами конструкцїі.
Для забезпечення високої надійності та вибухобезпеки, всі кріплення корпусу розділені на 2 секціі: внутрішня секція та зовнішня оболонка. Внутрішня секція в сборі представляє собою набор пластин із нержавіючої сталі, котрі закривають батарейні модулі з усіх сторін. Між батарейними модулями (всередені) також є роздільна пластина. Таким чином, при любому порушенні працездатності одного з модулів, другий блок залишається захищений від уражень.
Окремо необхідно розповісти про батарейні модулі, які встановлені в конструктиві.
Вони представляють собою пластикові корпуси, більше схожі на ДБЖ у виконанні RackMount (RM) висотою 2U. Елементи батарей виробництва Panasonic розташовані у корпусі в спеціальних секціях. Дві кришки з алюмінія додатково скріплюють блок зверху та знизу. Вентиляція блоків виконується через перфоровані отвори “спереду” та “з тилу”. В корпусі також встановлена система BMS, шини та запобіжники захисту. Корпус модуля може бути встановлений горизонтально або вертикально. Для встановлення модуля горизонтально у стійку – на бокових панелях є кріплення під монтаж “вух” з перфорацією.
Потужність кожного модуля – 3КВт. (2.8 КВт min.) або 63,46 Ah (60.21Ah min.). Робоча напруга – 46.8В.
У моделі використані акумуляторні елементи Panasonic UR18650ZK.
Силовий роз’єм на передній панелі модуля має декілька контактних груп. Комуникация виконується через два порти з роз’ємами RJ45 (UP та LOW). Комунікаційний протокол обміну даними та керування режимами заряду-розряду – CAN. Модулі, для мониторингу, можуть вмикатися послідовним ланцюгом. Система BMS має систему захисту від перегріву (до 55С +\-3C).
Підтримується паралельне або последовне нарощування.
Батарейні модулі виготовлені у Японіі SANYO Electric. co. LTD спеціально для Delta Electronics Inc.
Сама конструкція модулей викликає уявлення проробленого до найменьших дрібниць рішення. Delta використали для зборки модулів в блок комплект додаткових металевих конструкцій – зробила рішення безпечним на 101%.
Зовнішні пластини корпусу виготовлені з алюминия завтовщки 2 мм та пофарбовані з усіх сторін. Саме вони, закриваючи корпус через гумові ущільнювачі, забезпечують герметичність конструкціі.
Батарейний блок поставляєтся у картоній упаковці. Транспортування виконується у горизонтальному положеннї.
Доставати батарейний блок з коробки зручнійше удвох. Завдяки виїмкам на боковых сторонах блоку, транспортування до місця встановлення не викликає надзусиль.
У верхніх частинах бокових панелей встановлені конектори підключення батарей до інвертора, комунікаційні конектори а також кнопка “холодного старту” STANDALONE (тільки на панелі зліва).
Силові роз’єми Phoenix Contact аналогічні встановленим на інверторі. Вертикальне встановлення роз’ємів “знизу” під панеллю захищє роз’єми від можливих механічних пошкоджень.
Так як корпус має невелику глибину та ширину виємок у бокових панелях, роз’єми встановлені на невеликій відстані один від одного. Якщо підключення виконується достатньо просто, то розімкнути роз’єми, у випадку необхідності – людині з великими пальцями – буде складнійше. Якщо вважати, що рішення встановлюється один раз та на дуже великий термін – така особливість не є критичною.
Комунікаційні роз’єми (як і роз’єми підключення батарей) за замовчуванням закриті герметичними кришками. Якщо використовуються 2 батареї, підключені ланцюгом – роз’єми останнього блоку залишаються закритими. Конструкція перехідного комлекту для підключення комунікаційного кабелю – розбірна. Конектор RJ45 має прямий обжим (якщо використовується вита (кручена) пара) або розпіновку Pin-to-pin.
З кожної сторони є окреме місце для заземлення, воно показане відповідним знаком. Кабель заземлення зручнійше всього вести разом з кабелем підключення до інвертора (3-х жильний гнучкий мідний кабель із перерізом провідників не більше 16мм2).
Під верхнею кришкою знаходиться загальний блок керування модулями. Так, як модуля підключені последовно, система керує загальними параметрами модулей по CAN шині. Конектор також з’єднаний з інформаційною шиною RS485.
При старті системи у режимі “холодного старту” без мережі – можна використовувати кнопку STANDALONE на батарейному блоці або інверторі.
Ініціалізація батарейного блоку при першому включенні та його налаштування у режимі роботи – не потрібне.
На фронтальній стороні батарейного блоку разташована панель відображення робочих режимів.
Індикація розділена на 3 сегменти:
Батарейний блок проводить самодіагностику при кожному включенні. Якщо комунікаційний кабель несправний, або підключення виконане неправильно – це буде відображено на індикаторі та повідомлення про помилку буде виведено на екран інвертора.
У номінальному режимі роботи батареї – зелений індикатор ON світиться постійно. У режимі очікування (черговий режим) – індикатор мигкотить. Режим заряду або розряду батареї відображається додатково мигкатінням жовтого світлодіоду в сегменті Charge/Discharge.